Statistiken funkar igen!

Såg att statistiken fungerar igen. TACK OCH LOV! :o
Nu såg jag den dagen jag var länkad i gossips så hade jag bara 16 besökare :o

Nåja!

Skoldagen då nu.
Jag var i serveringen med min vän "K" (tjejkompis) och det gick helt bra fast det var lite småstressigt.
Vi är i serveringen hela veckan. Men det ska nog gå så bra!
Känner mig smått förkyld men det är en smäll man får ta. Tyvärr.

En annan kompis är också förkyld/har feber så hon lär inte komma förrens senare i veckan.

Har även sett filmen Babe - En gris kommer till stan, helt ok film. Kanske överdriven på sina ställen.
Grisen är iaf sjukt söt haha :D
Har sett Babe - den modiga lilla grisen tidigare, på tyska vill säga i skolan.

Uppdaterar mer sen. Later! ^^

xoxo

Kommentarer
Postat av: EmmA

Alla besök räknades inte dom dagar statistiken inte funkade. Inte för mig i alla fall, så du kan nog ha haft fler också.

2011-04-12 @ 12:10:58
URL: http://emmaswindow.blogg.se/

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0