Saknar Norrköping...

Saknar stället som tusan. Trivdes hur bra som helst ju.
Kändes som hemma. Kanske jag ska flytta dit efter att jag studerat klart?
Hoppas att Sanna & Michel kommer på besök till mig snart, skulle va trevligt :)

Nåja, sitter på båten hem och de andra gick till tax-free för en stund sen.
Själv så chattar jag och försöker få tiden att gå framåt...
Få se hur mycket jag sover i natt då. Men men, jag uppdaterar mer i hamnen tror jag.


xoxo

Ps. Köpte ett par Converse till... Ett par lila låga. Har ett par svarta som jag köpte förra båtresan. Hihi :D
Lyckligaste tjejen i världen är jag ;)

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0