Svar på tal till Linda



Svar:
Jo jag förstår vad du menar.
Jag upplever den som en normal vardag som ni andra. Jag har ju inte mopedkörkortet, eftersom jag anser att jag inte behöver det. Nästa år fyller jag ju 18 år, jag kommer ta körkortet, och jag vet inte hur det ser ut då ännu. Men jag ska så gott som börja övningsköra vårvintern 2012.
Dessutom anser jag att jag inte har så stora problem med sakerna, kan jag inte göra något själv inom kockyrket så frågar jag ju mina klasskamrater om hjälp, kan jag inte här hemma, då frågar jag nån i familjen om hjälp. Mycket enklare än så är det inte! :)
Jag trvis jättebra i mitt yrke som jag studerar till. Men är det mer du undrar så fråga på :)

xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0