Svar på frågestunden!

Fråga: vad är de 10 bästa sakerna med mig? :D
Svar: Det tar vi på msn "D-man" :p

Fråga: vad är det svåraste att göra för dig pga dysmelin?
Svar: jadu, jag har väl svårt att med att ta ut stora formar ur ugnen i skolan, visst går det lite lättare nu än förr men jag har samma problem fortfarande.

Fråga: Kan du inte lägga upp några bilder på dina skönhetsprodukter o smink, vilka du rekommenderar o varför, dina favoriter, vad du använder till vardags o. fest, ditt bästa/sämsta köp osvosv. :):)
Svar: Använder knappt smink. Men jag använder mascara, en från Avon. Grymt bra mascara. ^^

Fråga: Kan du inte visa hur ditt rum hemma ser ut, skulle vara intressant! :)

Svar: Oh my god :o Nä men jag slänger upp en bild senare. ^^

Fråga: Vem har du ett hemligt förhållande med? ;)

Svar: Ingen, men jag gillar en. Typ (:

Fråga: Är du oskuld? :P
Svar: Nä! :p

Fråga: vad heter dina kompisar ?
Svar: Kristina, Nilla, Sandra, Marianne, Emma, Madde och säkert fler som jag inte kommer på nu. :)

Fråga: hur trivs du i din skola/ hur går det att va kock när man har dysmeli ?
Svar: Jag trivs grymt bra, fast ibland har man sina sämre dagar så då skulle jag inte orka :p Det går riktigt bra med dysmelin, jag har absolut inga problem med något så ^^

Fråga: hur är en vanlig vardag för dig ?
Svar: Vi tar en skoldag, upp klockan 6.00 och äta frukost, gå till datorn för att checka lite bloggar och lägger på sig kockkläderna, mellan klockan 7.15-7.20 så går jag till skolan eftersom vi börjar klockan 7.30.
Sen är vi till skolan mellan 14.30 och 15.00 beroende på hur länge det tar. Sen går man till internatet och byter om och sätter sig vid datorn igen.
Efteråt så frågar man kompisarna om vi ska göra något. Annars sitter man vid datorn hela dagen och glor film, chattar eller spelar.

Fråga: Kan du inte visa en bild på din garderob o kläder? Favorit plagg ? :)
Svar: Nja, jag har nu inte så mycket att visa haha ^^ Nä men favoritplagget ligger i tvättkorgen så :(

Fråga: Favorit program på tv? Serie?
Svar: Top model :) Ser oftast inte på tv. Vet inte varför :p

Fråga: Favorit bloggar? varför?
Svar: Först mina vänners bloggar: Marianne, Emma, Madde och Kristina. Man håller sig med uppdaterad om vad som händer i just deras liv.
Sen storbloggerskorna: Kissie, för att hon provocerar så jävla mycket och redigerar så dåligt ^^
Foki: För att hon har en sån härlig söt stil och för att följa hennes liv i Thailand :)


Fråga: Hur tycker du det går att laga mat med dysmelin?
Svar: Jag tycker det går bra :) Kanske har jag problem men jag får ju hjälp för det iallafall! :)

Fråga: Har du någon piercing eller tatuering ? Om inte, var o vad skulle du göra den/dem?
Svar: Piercingar: Nä, men jag vill ha navelpiercing och en stav uppe i örat. Ni fattar? ^^ Även kanske en läppiercing men får inte pga kockyrket. Kan göra det på sommaren men helst inte.
Tatueringar: Nope, men vill ha en :)


Fråga: vad gör du på fritiden ?
Svar: Varierar, men mest sitter jag väl vid datorn, jag gillar det :p Haha ^^ Men jag umgås med mina vänner när dom vill umgås med mig. Och så gillar jag att fotografera.

Fråga: har du moped kort ? om inte varför ?
Svar: Nej. Jag tänkte ta men jag orkade inte. Och jag har lite problem med att gasa på en moped så :p

Fråga: Vad hände mellan dig och ditt ex ? Är ni fortfarande vänner?
Svar: Det ska vi inte gå in på, men vi passar inte med varandra. Nej, vi är inte vänner. Han anser mig säkert som en snorunge eller något nu :p

Fråga: Vad gillar du mest med dig själv på utsidan/insidan ? :)

Svar: Svårt att säga. Men utsidan är väl att jag är unik med dysmelin ;) Och insidan, vet jag faktiskt inte. Att jag är snäll rätt ofta? :p


Hoppas ni fick svaret på eran fråga. ^^


EDIT: Sanna kom bort i hos mina vänner och de bloggar jag läser. Heh, förlåt :<

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm, lite tråkigt när folk bad om bilder av plagg, smink osv, men "de är i tvätten" !?

2011-05-03 @ 14:04:23
Postat av: Sanna

Haha jag nämdes inte en ända gång xD <3

2011-05-03 @ 22:38:40

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0