Dålig uppdaterning igen

Ni får ursäkta min dåliga uppdaterning, men har inte haft någon dator att blogga från. Så hoppas ni förstår.
Men har ingen dator nästa vecka heller, men jag lär komma hem under veckan hoppas jag.
Nåja, 2 dagar i veckan har jag allmän teori. Vi har matematik, gymnastik och modersmål. Och 3 dagar i veckan har jag praktik. Är på praktik på ett café faktiskt. Riktigt kul! :)
Bara finskan som fattas. Haha! :)

Nåja, inte har jag så mycket mer att säga nu.
Säg vad ni vill läsa om så ska jag se om jag kan skriva om det eller uppdatera med något.


xoxo

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0