Sjuk...

Igår vaknade jag upp, grymt med halsont, snorig osv, normalt som förkylning, efter att jag vart på körlektionen så kände jag mig otroligt varm, och frös samtidigt
Kommer hem, provar feber, nada feber. Ett par timmar hade jag feber och allt, in med burana osv. Sen fortsätta normalt, några timmar senare, fortfarande feber, men jag låg i soffan och vilade, kändes ganska vettigt att vila.
Så ska fortsätta vila idag i hopp om att jag blir frisk så fort som möjligt.
 
 
Ta hand om er och bli inte sjuka nu! ♥

Kommentarer
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Krya på dig! :)

Svar: Tack! Jag blev frisk faktiskt på 1½ dygn så :)
Emma

2012-06-23 @ 13:40:04
URL: http://Evaaaahs.se

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0