En update här hej

Kände för att ni ska veta att jag lever, så ni inte tror jag varit med om någon bilolycka eller nåt. Haha :o

Igår fyllde Kristina hela 18 år, grattis gullunge! <3
Vi var ett gäng på 7 personer som firade var av 4 sen stack vidare till krogen. Vi stack till Fontana där själva TAKIDA var och spelade. Vi hade inte en jävla aning om att de var där, men sjukt kul att se dem live iaf! :D
 
Fick endast en bild tagen för jag orkade inte trängas bland allt folk. Men det var en jävligt rolig kväll som vi måste göra om nångång. Eller? ;)
 

Kommentarer

Kom ihåg att du inte är anonym eftersom jag kan se din IP-adress ;) Inga spaminlägg om "Besök min blogg!" Har ni tävlingar så är jag gärna med :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0